Doamna Maria este doamna care îmi face curat săptămânal.

Nu ştiu ce m-aş face fără ea, nu numai pentru ca e ca o gură de aer proaspăt săptămânal cu care m-am obişnuit, dar şi pentru că în stilul ei propriu, doamna Maria nu pune lucrurile de fiecare dată acolo unde le-a găsit, deşi dacă o sun şi o întreb, de fiecare dată mă salvează.

Şi-uite-aşa, tanti Maria e un om de bază în viaţa mea. Dacă nu-mi mai găsesc telefonul sun la Maria, dacă nu ştiu unde am pus ţigările tanti Maria îmi spune unde sunt “cuiele”, că aşa le numeşte ea.

E un om simplu şi de încredere, a avut mii de euro pe mână şi nu s-a atins de-un cent. E genul de om care munceşte şi care e mândră că e apreciată pentru munca ei.

Nu se bagă în viaţa ta (a aflat de la mine după vreo şase luni c-am divorţat!), nu duce vorba, ce să zic, nu-i fac reclamă, că nu vreau s-o dau, pentru că dacă n-aş mai aştepta-o marţea pe Maria, viaţa mea n-ar mai avea rost!🙂

Şi faptul că Maria e deosebită în felul ei mă face iar să exclam: “nu se mai fac dom’le aşa oameni azi!”.